آموزش موبایل

چگونه برنامه های نصب شده را توقف اجباری بزنیم

شاید بخواهید با متوقف کردن برنامه ها به گوشی خود سرعت ببخشید ولی نمیدانید که چگونه این کار صورت میگیرد؟ این مقاله را مطالعه کنید

توقف اجباری یکی از قابلیت های گوشی های اندرویدی میباشد که با استفاده از این قابلیت شما میتوانید به گوشی خود سرعت ببخشید و به اصطلاح گوشی خود را سبک کنید.

در این آموزش قصد معرفی و چگونگی اعمال این گزینه در برنامه های نصب شده را داریم با میبایل همراه باشید تا به این آموزش بپردازیم….

توقف اجباری چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست برنامه های در حال اجرا را به طور کامل متوقف میکند و برنامه هایی که متوقف میشوند دیگر فعالیتی در گوشی شما نخواهند داشت تا زمانی که روی برنامه کلیک کنید و آن را مجددا اجرا نمایید.

این گزینه در تنظیمات قسمت APPS و زیر آپشن های هر برنامه وجود دارد که با نام force stop شناخته میشود.

آیا اعمال این گزینه برای گوشی مشکل ایجاد میکند؟

خیر ، زیرا شما نه تنها با انجام این کار به گوشی خود سرعت میبخشید بلکه عمر کارکرد گوشی را هم افزایش خواهید داد شما با انجام این کار حافظه رم دستگاه را سبک تر میکنید و اینکار باعث افزایش سرعت گوشی خواهد شد و همچنین از داغ شدن پی در پی گوشی جلوگیری خواهید کرد ، توجه داشته باشید که فقط برنامه های نصب شده را متوقف کنید و برنامه های پیشفرض گوشی را متوقف نکنید چون ممکن است در عملکرد گوشی نیز تاثیر بگذارد و امکان دارد که گوشی به درستی کار نکند.

چگونه برنامه ها را توقف اجباری کنیم؟

متوقف کردن برنامه های نصب شده گوشی کار چندان سختی نیست و شما قادر خواهید بود با این آموزش به راحتی این گزینه را در برنامه ها اعمال کنید در ادامه با ما همراه باشید….

ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید

در این قسمت روی گزینه apps یا applications کلیک کنید

در این قسمت لیستی از نرم افزار های نصب شده شما به نمایش گذاشته میشود حالا روی تک تک برنامه ها کلیک کنید و در صفحه ای که هدایت میشوید (توجه کنید که باید در قسمت downloaded باشید)

سپس روی گزینه  force stop کلیک کنید و این روند را در تمام برنامه ها اعمال کنید تا به اتمام کار نزدیک شوید.

 

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. سلام من گوشیم مدلش ال جی هستش.
    اول توقف برنامه رو میزنم اما دوباره وقتی وارد تنظیمات میشم میبینم که توقف نشده
    میشه بگید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا