تیک آبی اینستاگرام چیست و چگونه آن را دریافت کنیم
در اين مقاله به نحوه دريافت تيک آبي در اينستاگرام اشاره خواهيم کرد با ما همراه باشيد
اگر دقت کرده باشید پیج افراد مشهور در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نامشان میباشد.
این نماد نشان دهنده رسمی بودن پیج فرد میباشد و پیج اصلی را از پیج های تقلبی متمایز میکند.
در ادامه با میبایل قصد داریم تا تیک آبی اینستاگرام را معرفی کرده و قوانین دریافت آن را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید…
برای اضافه کردن تیک آبی به تصویر پروفایل به صفحه اضافه کردن تیک آبی به عکس پروفایل مراجعه کنید.
تیک آبی چیست؟
همانطور که در آموزش قبلی توضیح دادیم تیک آبی نشان از رسمی بودن پیج میباشد که اصطلاحا به آن Verified Badge هم گفته میشود.
اینستاگرام این نماد را فقط به افراد مشهور اختصاص میدهد تا صفحه آنها از صفحه های جعلی متمایز شود.
بنابراین هر کاربر عادی نمیتواند از این ویژگی برخوردار شود.
برای دریافت تیک آبی باید قوانین زیر را با دقت بخوانید و رعایت کنید تا برای دریافت تیک آبی شانس خود را امتحان کنید.
قوانین دریافت تیک آبی اینستاگرام
برای دریافت تیک آبی اینستاگرام شرایط تقریبا سختی وجود دارد که باید حتما این شرایط را رعایت کنید تا اینستاگرام تیک آبی را به شما اختصاص دهد.
شما هر یک ماه یکبار قادر خواهید بود تا به اینستاگرام درخواست دهید تا تیک آبی را به پیج شما بدهد در صورت نداشتن شرایط زیر اینستاگرام این قابلیت را به اکانت شما اضافه نخواهد کرد و درخواست شما تا یک ماه دیگر به تعویق در خواهد آمد و بعد از یک ماه مجدد اگر شرایط زیر را داشتید میتوانید اقدام به درخواست دریافت تیک آبی را دهید.
-
شرایط دریافت تیک آبی:
۱:اکانت شما باید رسمی باشد
اولین شرایطی که باید پیج شما داشته باشد رسمی بودن و اخلاقی بودن پیج میباشد یعنی پیج باید رسمی بوده و متعلق به شخصیت و برند معتبر باشد در غیر این صورت تیک آبی را دریافت نخواهید کرد.
۲:اکانت شما باید متعلق به خودتان باشد
اکانتی که میخواهید تایید کنید و تیک آبی را برایش دریافت کنید باید متعلق به شما و کسب و کارتان باشد اگر چندین اکانت دارید یکی از آن ها تایید خواهد شد.
۳:پروفایلتان باید تکمیل باشد
برای دریافت تیک آبی باید اکانتتان دارای تصویر پروفایل و بیوگرافی و… باشد و برای تایید شدن حتما باید حداقل یک پست به اشتراک گذاشته باشید. پروفایل شما نباید دارای لینک به دیگر شبکه های اجتماعی باشد.
۴:اکانت شما باید شناخته شده باشد
اکانت شما باید توسط افراد و سازمان و برند ها مورد جستجو قرار گرفته باشد و همچنین پیج باید فعالیت زیادی داشته باشد. اکانت هایی که در منابع خبری درخشیده اند مورد بررسی قرار میگیرند و اکانت های پولی و فیک بررسی نمیشوند.